Sisältömarkkinoinnin apuri
Tilaa oma CustomGPT sisällöntuotannon avuksi
Tunnistatko markkinoijan tuskan – sivustolle ja mainontaan kaivataan säännöllisesti uutta tekstiä, mutta asiantuntijat ovat liian kiireisiä ja uuden henkilön palkkaaminen ei ole mahdollista. Apua tilanteeseen tuo organisaatiosi tarpeisiin räätälöity CustomGPT.
Miten CustomGPT auttaa markkinoinnissa?
Organisaatiosi säästää aikaa ja rahaa kun yksi henkilö voi luoda sisältövedoksia AI:n avulla. CustomGPT käyttää ChatGPT:n teknologiaa, mutta valmiiksi ohjeistetulla ja tietosuojan kannalta turvallisemmalla tavalla.
Yrityksellesi räätälöity
CustomGPT tuntee yrityksesi tuotteet, palvelut ja kohderyhmät, mahdollistaen relevantin ja kohdennetun sisällön luonnin ilman jatkuvaa kontekstitietojen syöttämistä, mikä tehostaa markkinointiviestintää.
Brändisi mukainen
CustomGPT koulutetaan brändisi ääneen ja tyyliin sopivaksi. Näin varmistetaan, että kaikki tuotettu sisältö on yhdenmukaista ja vahvistaa brändin identiteettiä. Normaalin ChatGPT:n kanssa tämä vaatisi manuaalista muokkausta ja tarkistusta, mikä on työlästä ja aikaa vievää.
Turvallisempi käyttää
CustomGPT:n käyttäminen on tietoturvallista, sitä käytetään yrityksen omalla Team-tilillä eikä syötettyjä tietoja käytetä muiden käyttämän tekoälyn kouluttamisessa.
Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kerro sisältötarpeistasi niin jatketaan juttua!
Työn sisältö
CustomGPT:n rakentaminen
Projekti sisältää seuraavat vaiheet:
- Määritetään yhdessä AI-työkalun tarkka scope: mitä sisältöjä se tuottaa ja mihin tarkoituksiin?
- Rakennamme ja koulutamme botin organisaatiosi pohja-aineistoa (brändiohjeisto, verkkosivut, olemassa olevat sisällöt, yritysesittelyt) hyödyntäen.
- Luovutamme botin teille ja esittelemme, miten sitä käytetään.
- Rakennettu CustomGPT on organisaatiosi omaisuutta.
Kiinnostuitko? Jätä viesti niin räätälöidään teille sopiva tarjous!
Pyydä tarjous!
Ota yhteyttä tällä lomakkeella niin valjastetaan AI sisällöntuotantonne avuksi. Halutessasi voit myös soittaa meille: 020 788 8120.
Lue lisää
Strateginen digitaalinen markkinointi tekoälyn tuella
Data alkaa keskustella strategian kanssa, kun yhdistämme digitaalisen analytiikan, SEO-työkalut, laadullisen ja määrällisen vertailutiedon ja tekoälyn.
4 tapaa ohjata kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän ohjaaminen tarkoittaa huomion kuljettamista ongelman kautta sen ratkaisuun tai vaihtoehtoisesta ratkaisusta omaan ratkaisuun.
6 tapaa vastata kysyntään digimarkkinoinnilla
Kysyntään kannattaa vastata muuallakin kuin haussa. Kun käytät useita rinnakkaisia keinoja, saat useampia kosketuksia ostoikkunan ollessa auki ja teet enemmän kauppaa.