7 syytä unohtaa yksittäisten hakusanojen sijoitukset menestyksen mittarina
Onko yrityksesi aloittamassa hakukoneoptimointia? Jos tavoitteenasi on näkyä tietyillä sanoilla hakutulosten kärjessä, kannattaa sinun harkita strategiaasi vielä kerran.
Etusivu » Artikkelit
Onko yrityksesi aloittamassa hakukoneoptimointia? Jos tavoitteenasi on näkyä tietyillä sanoilla hakutulosten kärjessä, kannattaa sinun harkita strategiaasi vielä kerran.
Verkkokaupan mainostaminen on nopein tapa lisätä myyntiä. Tämän blogipostauksen luettuasi osaat mainostaa verkkokauppaasi oikeissa kanavissa!
Sinäkin olet markkinoinnin uhri. Muuten et nimittäin lukisi tätä blogipostausta. Olet todennäköisesti klikannut jakamaamme linkkiä sosiaalisessa mediassa tai uutiskirjeessämme ja saapunut tänne.
Viekö somemarkkinointi sinulta liikaa aikaa? Kun käytät oikeita työkaluja, säästät aikaa ja voit keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.
Pienen sivuston hakukoneoptimointi on yksinkertaista, kun sen osaa. Näkyvyyden pullonkaula on lähes aina sama: sivustolla ei ole sisältöä tarpeeksi.
Data on uusi öljy. Kuitenkin moni verkkosivusto vuotaa dataa vääriin käsiin huonosti tilkityistä ikkunoista. Luettuasi tämän blogipostauksen tunnistat ja paikkaat kävijäseurannan tavallisimmat vuotokohdat. Silloin öljy
Kun käytät hyviä työkaluja, on hakukoneoptimointi helpompaa. Tämän blogipostauksen luettuasi tiedät, mitä työkaluja myös toimistot käyttävät.
Markkinoijat ovat aina kiinnostuneita liikenteen lähteistä. Varsinkin mainonnan ja markkinoinnin tuottoon kiinnitetään runsaasti huomiota. Se taas raportoidaan tavallisesti Google Analyticsin avulla.
Pienen yrityksen markkinointibudjetti on yleensä rajallinen. Silloin kannattaa miettiä tarkkaan, onko parempi ulkoistaa Google Ads (Adwords) -mainonta toimistolle vai hoitaa mainonta itse.
Viisi vuotta digimarkkinoinnin toimistoissa on opettanut minulle monta asiaa, joista myyjät mieluiten vaikenevat. Niitä koskevat kysymykset saavat myös konsultin kiemurtelemaan.
“Kaikki mallit ovat virheellisiä, mutta jotkut niistä ovat hyödyllisiä.” George E. P. Box Jokainen markkinoija on kiinnostunut samasta asiasta: mainonnan tuotosta. Todennäköisesti sinäkin teet digitaalista mainontaa
Kaikki tietävät, että data, mittaaminen ja analytiikka ovat digimarkkinoinnissa kultaakin arvokkaampia. Siksi kaikkea halutaan mitata.
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.