Google tiedotti 31.7.2019 suurista muutoksista analytiikkatuotteissaan. Google Analytics tukee jatkossa entistä paremmin koko asiakaspolun mittaista analytiikkaa: mobiilisovelluksen ja verkkopalvelun seuranta onnistuu yhdellä ja samalla analytiikkanäkymällä.
Kun vihreää sähköä myyvän Lumo Energian johtajat totesivat, että yritys tarvitsee lisää näkyvyyttä, he alkoivat etsiä sopivaa markkinointitoimistoa. Kumppaniksi valikoitui Hopkins ja valinnassa painoivat sekä osaaminen että arvot. Sähkömarkkinan haastaja […]
Mikä on Google Shopping? Google Shopping tarkoittaa Googlen hakutuloksissa näkyviä tuotemainoksia. Shopping-mainoksessa näkyy tuotteen kuva, hinta ja mahdollisesti muita tietoja, kuten arvostelujen keskiarvo (“tähtiluokitus”) tai alennusprosentti, kun perinteisissä hakusanamainoksissa on […]
Pitäisikö yrityksesi investoida Facebook-mainontaan vai Google Ads -mainontaan? Vai molempiin? Lue tämä artikkeli, niin tiedät mitä sinun pitää tehdä! Valinta hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan välillä tuntuu usein hankalalta: toiset vannovat hakusanamainonnan […]
Google Analytics ei oletuksena erota maksettua mainontaa samojen sivustojen maksuttomasta liikenteestä eikä se tunnista sovelluksia, joista kävijät tulevat.
Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko on suljettuna, onko kissa elossa […]