Tuomo Tarvainen: “Kokeile avoimin mielin myös sellaista, mikä voi tuntua vaikealta tai pelottavalta”
Tuomo tuli Hopkinsille Sarasen harjoitteluohjelman kautta 2020 ja on sittemmin kehittynyt digitaalisen markkinoinnin moniosaajaksi.
Etusivu » Artikkelit
Tuomo tuli Hopkinsille Sarasen harjoitteluohjelman kautta 2020 ja on sittemmin kehittynyt digitaalisen markkinoinnin moniosaajaksi.
Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.
Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.
Inbound-markkinointi on HubSpotin perustajan Brian Halliganin keksimä termi markkinoinnille, jossa valta on ostajalla. Mitä se tarkoittaa ja kenelle inbound-markkinointi sopii parhaiten?
Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.
Jennin polku vei viestinnästä markkinointiin Hopkinsin harjoitteluohjelman kautta.
Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
Tommi Pohjola kertoo ajatuksiaan työstään, analytiikasta ja polustaan, joka johti töihin Hopkinsille.
Facebook-mainonnassa saat tuloksia nopeammin ja säästät rahaa, kun teet oikeita valintoja näistä 15 kohdennustavasta.
Janina Keskinen auttaa yrityksiä hyödyntämään omistamaansa dataa, jotta markkinointi kokonaisuutena toimisi paremmin.
Iina Halttunen luo vaikuttavia mainonnan kokonaisuuksia. Tässä haastattelussa Iina kertoo, kuinka sisällöt ja digimarkkinoinnin työkalut toimivat yhdessä.
Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.