![](/wp-content/uploads/2018/03/hand-3190204_1280-768x467.jpg)
Ota sisältöstrategia ja sisältömarkkinointi web-analytiikan lähtökohdaksi!
Sisältömarkkinoinnin pitää tuottaa tulosta. Mutta kuinka mittaat sisältömarkkinointia? Onko webanalytiikkasi yhteydessä sisältöstrategiaan vai ei?
Etusivu » Artikkelit
Sisältömarkkinoinnin pitää tuottaa tulosta. Mutta kuinka mittaat sisältömarkkinointia? Onko webanalytiikkasi yhteydessä sisältöstrategiaan vai ei?
Tiina Nurmikumpu toimii Hopkinsilla asiakkuuspäällikön tehtävässä varmistamassa, että laajempienkin tiimien yhteydenpito asiakkaiden kanssa on sujuvaa ja konsultit voivat tehdä parasta työtään tietäen, mitä heiltä odotetaan.
Kysyimme kolmelta digimarkkinoinnin asiantuntijalta, miksi heille sopii etätyö – ja mikä saa houkuteltua heidät toimistolle.
Suvi Johansson, Simo Kajaste ja Mikko Seppä vahvistavat Hopkinsin hallitusta.
Anne Heikkinen on Hopkins-veteraani, joka tuli Hopkinsille aivan yrityksen alkuaikoina ja palasi takaisin käytyään “opintomatkalla” suuryrityksessä. Tässä haastattelussa Anne kertoo, miten hän pitää yllä asiantuntijaosaamistaan, ja miksi digimarkkinointi on muutakin kuin teknistä osaamista.
Tuomo tuli Hopkinsille Sarasen harjoitteluohjelman kautta 2020 ja on sittemmin kehittynyt digitaalisen markkinoinnin moniosaajaksi.
Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.
Inbound-markkinointi on HubSpotin perustajan Brian Halliganin keksimä termi markkinoinnille, jossa valta on ostajalla. Mitä se tarkoittaa ja kenelle inbound-markkinointi sopii parhaiten?
Liidien hankinta kannattaa aloittaa yksinkertaisesti: niistä kävijöistä, joita saat sivustollesi nykyisillä markkinoinnin toimilla.
Jennin polku vei viestinnästä markkinointiin Hopkinsin harjoitteluohjelman kautta.
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
Tommi Pohjola kertoo ajatuksiaan työstään, analytiikasta ja polustaan, joka johti töihin Hopkinsille.
Facebook-mainonnassa saat tuloksia nopeammin ja säästät rahaa, kun teet oikeita valintoja näistä 15 kohdennustavasta.
Janina Keskinen auttaa yrityksiä hyödyntämään omistamaansa dataa, jotta markkinointi kokonaisuutena toimisi paremmin.
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.