![Arttu Raittila](/wp-content/uploads/2021/07/900x600-768x512.png)
7 tapaa tavoittaa niche-yleisö B2B-digimainonnassa
Vaikeasti tavoiteltavat, pienet niche-yleisöt ovat yleinen haaste B2B-yritysten digimarkkinoinnissa. Tässä 7 tapaa saada kiinni hankalatkin B2B-yleisöt.
Etusivu » Artikkelit
Vaikeasti tavoiteltavat, pienet niche-yleisöt ovat yleinen haaste B2B-yritysten digimarkkinoinnissa. Tässä 7 tapaa saada kiinni hankalatkin B2B-yleisöt.
Kiinnitä huomiota näihin neljään osa-alueeseen, kun suunnittelet markkinoinnin automaation toimenpiteitä verkkokaupallesi.
Muotoilijaksi valmistumisen jälkeen Sara Palojärvi löysi digimarkkinoinnista oman juttunsa. Sara on monitaituri, jota kiinnostavat niin visuaaliset sisällöt, koodaaminen kuin hyvät mainostekstitkin.
Pasi Saukkonen on aloittanut Hopkinsilla Senior SEO Consultant -roolissa. Tutustu Pasin ajatuksiin ja hänen seitsemään SEO-oppiinsa.
Hannelella on vahvaa osaamista erityisesti markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja sisältömarkkinoinnista.
Hopkins on sijoittunut sijalle 10 Deloitten Technology Fast 50 -listalla. Sijoitus irtosi 1464 % kasvulla neljän vuoden aikana. Viime vuonna sijoitus oli 20 tällä nopeimmin
Hopkinsin toimitusjohtajana on aloittanut 2.11.2020 Tomi Halonen.
Kyrö Distillery Company lähtee vauhdittamaan kasvuaan digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa.
Hopkinsin uusin mainonta- ja analytiikkaosaaja on Samuel Aarnio. Tutustu Samueliin tämän haastattelun kautta.
Kevättalvella 2020 alkanut koronakriisi koetteli voimakkaasti markkinointialaa ja sen mukana Hopkinsia. Tämä artikkeli kertoo, miten yksi digimarkkinointialan yritys luovi tietään kriisin läpi.
HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?
Tässä erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonnan näkökulmasta muutama vanha tapa ja tottumus, josta on nykyisin hyvä oppia pois.
Viestinnällinen hakukoneoptimointi säästää käyttäjien hermoja ja asiakaspalvelun kustannuksia, kun vastaukset kysymyksiin löytyvät helposti Googlella. Se parantaa myös sivuston oman hakutoiminnon tuloksia.
Pauliina Nikola on Hopkinsin uusi client lead. Pauliinalla on pitkä kokemus strategisesta asiakastyöstä sekä B2B- että B2C-yrityksille. Lue Pauliinan haastattelu!
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.