
Hannele Leivo: Parasta työssäni ovat ihmiset
Hannelella on vahvaa osaamista erityisesti markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja sisältömarkkinoinnista.
Hannelella on vahvaa osaamista erityisesti markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja sisältömarkkinoinnista.
Hopkins on sijoittunut sijalle 10 Deloitten Technology Fast 50 -listalla. Sijoitus irtosi 1464 % kasvulla neljän vuoden aikana. Viime vuonna sijoitus oli 20 tällä nopeimmin kasvaneiden teknologiayritysten listalla. Tämä kasvutarina […]
Hopkinsin toimitusjohtajana on aloittanut 2.11.2020 Tomi Halonen.
Kyrö Distillery Company lähtee vauhdittamaan kasvuaan digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa.
Hopkinsin uusin mainonta- ja analytiikkaosaaja on Samuel Aarnio. Tutustu Samueliin tämän haastattelun kautta.
Kevättalvella 2020 alkanut koronakriisi koetteli voimakkaasti markkinointialaa ja sen mukana Hopkinsia. Tämä artikkeli kertoo, miten yksi digimarkkinointialan yritys luovi tietään kriisin läpi.
HubSpot liikkuu määrätietoisesti kohti enterprise-kenttää. Uusimmat tuotelanseeraukset haastavat perinteiset isot CRM-toimijat. Tuliko HubSpotista viimein salonkikelpoinen myös isompien yritysten tarpeisiin?
Tässä erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonnan näkökulmasta muutama vanha tapa ja tottumus, josta on nykyisin hyvä oppia pois.
Viestinnällinen hakukoneoptimointi säästää käyttäjien hermoja ja asiakaspalvelun kustannuksia, kun vastaukset kysymyksiin löytyvät helposti Googlella. Se parantaa myös sivuston oman hakutoiminnon tuloksia.