
B2C-sähköpostimarkkinoinnin trendit 2024
Millaiset tuulet puhaltavat sähköpostimarkkinoinnissa vuonna 2024? Kokosimme tähän artikkeliin kuusi tärkeää teemaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulisi omaksua.
Millaiset tuulet puhaltavat sähköpostimarkkinoinnissa vuonna 2024? Kokosimme tähän artikkeliin kuusi tärkeää teemaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulisi omaksua.
Googlen Consent Mode V2 tulee pakolliseksi Euroopassa, mikäli haluaa jatkaa datan keräämistä Google Analytics ja Google Ads -järjestelmillä.
Kun markkinointi käyttää HubSpotia ja myynti Salesforcea, nämä kaksi järjestelmää on fiksua integroida.
Tietyt nyrkkisäännöt auttavat tekemään laadukkaampia digimarkkinointiin liittyviä päätöksiä.
Kansainvälistyminen vaatii normaalisti investointia myös digimarkkinointiin. Se onnistuu kuitenkin hyvin erilaisilla budjeteilla, kun rahan käyttää viisaasti.
LOVE-malli auttaa rakentamaan onnistuneen digimarkkinoinnin kokonaisuuden.
Digimarkkinoinnin budjetointi ei ole helppoa. Nämä 5 vinkkiä auttavat saamaan läpi budjetin, joka luo kasvua liiketoiminnalle.
Tämä artikkeli esittelee seitsemän syytä heikentyneille mainonnan tuloksille ja ehdotuksia, miten voit tarkastella ja parantaa tilannetta.
Lähes jokainen B2B-asiakaspolku kulkee Googlen kautta. Tämä artikkeli kertoo kuinka B2B-yritys voi taklata hakusanamainonnassa kohtaamansa uniikit haasteet kuten hakijoiden joukossa vaanivat kuluttajalaumat ja pitkät ostoprosessit.