
Hopkins kasvaa – Panu Kuuluvainen liittyi tiimiin
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Haluatko saada enemmän asiakkaita Googlesta? Siihen on kaksi vaihtoehtoa: hakukoneoptimointi hakusanamainonta. Mutta kumpi näistä on oikea valinta sinun yrityksellesi? Vai tarvitsetko molempia?
”Hyvä sisältö löydetään kyllä.” ”Sisältömarkkinoijan ei tarvitse käyttää euroja mainostamiseen.” Kaksi osatotuutta, joiden varaan sinun ei kannata laskea. Myös sisältömarkkinointi tarvitsee mainontaa tuekseen.
Tiedätkö, mitä webanalyytikko vihaa työssään eniten? Jatkuvaa raportointia.
Haluatko saada lisää myyntiä netistä? Tai kaipaatko enemmän liidejä?
Rakensimme tämän sivuston yhtä ainoaa tarkoitusta varten: tuomaan myyntiä. Myyntiä syntyy vain keräämällä markkinointiliidejä. Markkinoinnin automaatio jalostaa ne aikanaan myynnin liideiksi. Ilman liidejä kauppaa ei tule. Yksinkertaista, mutta totta.
Google Analytics on sisältänyt vuosien ajan A/B-testityökalun. Se jäi kuitenkin jälkeen kilpailijoistaan, minkä vuoksi Visual Website Optimizer ja Optimizely valtasivat markkinan. Nyt Google on vihdoinkin tuonut markkinoille helppokäyttöisen työkalun konversiotestaukseen, […]
Google Analytics on verkkokauppiaan tärkeimpiä työkaluja. Vielä enemmän saat siitä irti, kun käytössäsi on tehostettu verkkokaupan seuranta.
Konversio-optimoinnin tavoitteena on saada enemmän irti kävijöistä: enemmän liidejä tai myyntiä. Tässä blogipostauksessa kerromme 7 vinkkiä B2B-yrityksen konversio-optimointiin.