Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Hopkins mediassa

Hopkins uutisissa

  • Aleksi Ylä-Anttila, Tomi Halonen kasvavan digitoimisto Hopkinsin johtoon: ”Kun nämä kolme asiaa toimivat, yleensä kaikki muukin toimii” (Markkinointi & Mainonta 5.11.2020)
  • Maarit Yli-Vainio, Aiemmin digimarkkinointia pääasiassa omin voimin hoitanut Kyrö Distillery yhteistyöhön Hopkinsin kanssa – syynä suuntaaminen Saksaan (Markkinointi & Mainonta 27.10.2020)
  • Aleksi Ylä-Anttila, Videolle ja Hopkins tekevät Youtube-mainontaa, joka yhdistää kohdentamisen ja koneoppimisen (Markkinointi & Mainonta 13.10.2020)
  • Laura Kukkonen, Uusi toimisto tähyää digimarkkinoinnin kärkijoukkoon. (Markkinointi & Mainonta 27.9.2016)
  • Mcare valitsi Hopkinsin vauhdittamaan laajentumista (Markkinointi & Mainonta 28.10.2016).

Asiantuntijana uutisissa

  • Googleta kunnallisvaaliehdokasta: kuvahaku tuo ruudulle miehen ja natsitervehdyksen – ”On poikkeuksellista” (Savon Sanomat 20.1.2017)
  • Löydettävyyden lähteillä: kuinka kirjoittaa Googlelle suomeksi? (Kielikello 4/2018)

Asiantuntijana blogeissa

  • Perttu Tolvanen: Google Analyticsin ympärillä kuohuu
  • Perttu Tolvanen: Verkkosivustot eivät aina kuole, joskus ne muuttuvat zombie-sivustoiksi
  • Perttu Tolvanen: Mobiili vaatii vielä monta remonttia sivustoihin
  • Paul Koks: 42 Analytics Experts Share Their Best Strategy to Define Actionable KPIs
  • Jabed Hasan: Growth Hacking Strategies for 2017 Recommended by the Pros

Haluatko tietää lisää?

Kirjoitatko blogipostausta tai lehtiartikkelia, johon tarvitset lisää tietoa  hakukoneoptimoinnista, digimarkkinoinnista tai webanalytiikasta?

Tai etsitkö yritykseellesi kumppania tukemaan sinua digimarkkinoinnissa?

Ota meihin yhteyttä!

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy