HubSpot – markkinoinnin automaation jatkuva kehitys
Saat HubSpotista bisneshyötyä vasta käyttöönoton jälkeisessä jatkuvassa kehityksessä. Autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinoinnin automaation toimenpiteitä, käyttämään moderneja myynnin työkaluja ja mittaamaan näiden toimenpiteiden tuloksellisuutta aina euroihin asti.
Jumissa HubSpot-tekemisen kanssa?
Autamme sinua ottamaan HubSpotin todelliseen hyötykäyttöön.
HUBSPOT-KEHITYS
Autamme sinua tekemään mahdollisimman vähällä vaivalla mahdollisimman onnistunutta yhteydenpitoa liidien ja asiakkaiden kanssa sekä seuraamaan myynnin tuloksia ja pipelinea reaaliaikaisesti.
Toimintatapamme HubSpot-kumppanina
1.
Haluamme ymmärtää liiketoimintaasi ja autamme kehittämään toimenpiteitä keskeisiin tavoitteisiin pohjautuen.
2.
Kanssasi työskentelee nimetty asiantuntija tai asiantuntijat, joilla on useiden vuosien kokemus markkinoinnin automaatiosta.
3.
Alussa arvioimme nykyisen HubSpot-tekemisenne. Samalla tarkennamme ajatusta seuraavan 12 kk askeleista.
4.
Kuukausia kuukaudelta autamme sinua kehittämään toimivaa automaatiokoneistoa, joka tuo jatkuvasti lisää liikevaihtoa.
5.
Omistat aina järjestelmät ja toteutukset itse. Et tule riippuvaisemksi meistä, vaan opit koko ajan itsekin enemmän.
Vauhtia HubSpotin hyödyntämiseen
Olemme nähneet kerta toisensa jälkeen, kuinka HubSpotin hyödyntäminen hyytyy käyttöönottoprojektin jälkeen. Kuitenkin vasta käyttöönoton jälkeen todellinen myynnin ja markkinoinnin kehitys voi alkaa.
Jatkuvassa HubSpot-kehityksessä otamme käyttöön uusia toimenpiteitä, testaamme ja optimoimme olemassa olevia automaatioita, sisältöjä, pisteytyksiä ja muita aktiviteetteja.
Näin saat irti mahdollisimman paljon liiketoimintahyötyä jo tekemästäsi HubSpot-investoinnista.
Palvelumallit jatkuvaan HubSpot-kehitykseen
Suurimmat liiketoimintahyödyt saadaan, kun HubSpotia kehitetään eteenpäin systemaattisesti. Näin voimme auttaa siinä.
SPARRAUSKUMPPANI
Tässä mallissa tiimisi toimii hyvin itsenäisesti. Operoitte ja kehitätte HubSpot-tekemistä eteenpäin oman tiimin voimin.
Me tuomme säännöllisesti esiin uusia ideoita, autamme priorisoimaan mitä seuraavaksi kannattaa tehdä ja seuraamme yhdessä tulosten kehittymistä.
Kehityskumppani
Ohjaamme HubSpot-kehitystänne ja olemme aktiivisesti toteuttamassa uusia automaatioita ja muita toimenpiteitä tiimisi käyttöön.
Tiimisi saa koulutuksen uusiin ominaisuuksiin, jonka jälkeen vastaatte itse HubSpotin rutiinitoimenpiteistä. Tuemme teitä tietysti päivittäisissä kysymyksissä.
Tämä on suosituin yhteistyömallimme.
AVAIMET KÄTEEN
Vastaamme HubSpot-tekemisestänne hyvin itsenäisesti. Suunnittelemme ja toteutamme uusia toimenpiteitä yhteisten tavoitteiden mukaisesti.
Tämä malli sopii mm. tilanteisiin, joissa tiiminne on kiireinen ja tarvitsette apukäsiä päivittäisen markkinoinnin toimenpiteiden pyörittämiseen.
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Kokonaisvaltaisuus
Emme ole vain teknisiä apukäsiä, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.
Asiakkaiden kokemuksia HubSpot-yhteistyöstä
“Hopkins helped us replace our previous Marketing Automation software with Hubspot in the spring of 2018. The implementation went very smoothly, and we were up and running with no major snags.
Hopkins also helped us when we integrated our MS Dynamics 365 CRM with HubSpot last year.
The support during the implementation projects was very hands-on, which enabled us to learn by doing and acquire the skills we need to run things ourselves, while still having an expert on hand to guide us through the more intricate parts of the process.
Since the HubSpot implementation project, we have also regularly received feedback, analysis, and suggestions for further MA development, such as setting up chat bots or making use of the meetings tool. This has enabled us to find new ways to connect with our customers.”
– Aura Suviranta, Bilot Oyj

NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen
Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen
Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Ota yhteyttä
Haluatko saada enemmän irti HubSpotista?
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!