Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics 4
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Google Tag Manager
      • Evästehallinta
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Analyysit
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
        • Jatkuva HubSpot-kehitys
      • Custobar
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Videomainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Ura Hopkinsilla
    • Työskentely ja kulttuuri
    • Tiimit ja tehtävät
    • Työpaikat
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English

HubSpot – markkinoinnin automaation jatkuva kehitys

Vasta käyttöönoton jälkeinen jatkuva HubSpot-kehitys alkaa tuoda todellisia bisneshyötyjä. Autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan käytännön toimenpiteitä, hyödyntämään moderneja myynnin työkaluja ja mittaamaan tämän kehitystyön tuloksellisuutta aina euroihin asti.
Ota yhteyttä

Jumissa HubSpot-tekemisen kanssa?

Autamme sinua ottamaan HubSpotin todelliseen hyötykäyttöön.

HUBSPOT-KEHITYS

Autamme sinua tekemään mahdollisimman vähällä vaivalla mahdollisimman onnistunutta yhteydenpitoa liidien ja asiakkaiden kanssa sekä seuraamaan myynnin tuloksia ja myyntiputkea reaaliaikaisesti.

Toimintatapamme HubSpot-kumppanina

1.
Haluamme ymmärtää liiketoimintaasi ja autamme kehittämään toimenpiteitä keskeisiin tavoitteisiin pohjautuen.
2.
Kanssasi työskentelee nimetty asiantuntija tai asiantuntijat, joilla on useiden vuosien kokemus markkinoinnin automaatiosta.
3.
Alussa arvioimme nykyisen HubSpot-tekemisenne. Samalla tarkennamme ajatusta seuraavan 12 kk askeleista.
4.
Kuukausia kuukaudelta autamme sinua kehittämään toimivaa automaatiokoneistoa, joka tuo jatkuvasti lisää liikevaihtoa.
5.
Omistat aina järjestelmät ja toteutukset itse. Et tule riippuvaiseksi meistä, vaan opit koko ajan itsekin enemmän.

Vauhtia HubSpotin hyödyntämiseen

Olemme nähneet kerta toisensa jälkeen, kuinka HubSpotin hyödyntäminen hyytyy alkuprojektin jälkeen. Kuitenkin vasta käyttöönoton jälkeen todellinen myynnin ja markkinoinnin kehitys voi alkaa.

Jatkuvassa HubSpot-kehityksessä otamme käyttöön uusia toimenpiteitä, testaamme ja optimoimme olemassa olevia automaatioita, sisältöjä, pisteytyksiä ja muita aktiviteetteja.

Näin saat irti mahdollisimman paljon liiketoimintahyötyä jo tekemästäsi HubSpot-investoinnista.

Palvelumallit jatkuvaan HubSpot-kehitykseen

Suurimmat liiketoimintahyödyt saadaan, kun HubSpotia kehitetään eteenpäin systemaattisesti. Näin voimme auttaa siinä.
SPARRAUSKUMPPANI

Tässä mallissa tiimisi toimii hyvin itsenäisesti. Operoitte ja kehitätte HubSpot-tekemistä eteenpäin oman tiimin voimin.

Me tuomme säännöllisesti esiin uusia ideoita, autamme priorisoimaan mitä seuraavaksi kannattaa tehdä ja seuraamme yhdessä tulosten kehittymistä. 

Kehityskumppani

Ohjaamme HubSpot-kehitystänne ja olemme aktiivisesti toteuttamassa uusia automaatioita ja muita toimenpiteitä tiimisi käyttöön.

Tiimisi saa koulutuksen uusiin ominaisuuksiin, jonka jälkeen vastaatte itse HubSpotin rutiinitoimenpiteistä. Tuemme teitä tietysti päivittäisissä kysymyksissä.

Tämä on suosituin yhteistyömallimme.

AVAIMET KÄTEEN

Vastaamme HubSpot-tekemisestänne hyvin itsenäisesti. Suunnittelemme ja toteutamme uusia toimenpiteitä yhteisten tavoitteiden mukaisesti.

Tämä malli sopii mm. tilanteisiin, joissa tiiminne on kiireinen ja tarvitsette apukäsiä päivittäisen markkinoinnin toimenpiteiden pyörittämiseen.

Ota yhteyttä

Joitakin jatkuvan kehityksen osa-alueita

TUKI

Käyttäjien kysymyksiin vastaaminen, jotta tiimi ei jää jumiin päivittäisessä työssä. Dokumentaation ylläpito, jotta henkilöriskit minimoidaan eikä samoja pyöriä keksitä uudelleen. Tietoturva-auditoinneista selvitään kuivin jaloin.

Roadmap

Roadmapin muodostus ja päivittäminen. Voittavan markkinointistrategian kehittäminen.

Seuranta

Tulosten seuranta ja raportointi kuukausittain. Toimenpidesuositukset, jotta tuloksia saadaan jatkossakin. Tekemisen priorisointi lyhyellä tähtäimellä. Dashboardien pystytys ja jatkokehitys.

Cross-selling

Segmentointi ja viestintä, joka lisää tietoisuutta muista palveluista ja tuotteista.

HÄLYTYKSET JA MUISTUTUKSET

Myyjille hälytyksiä, jotta yksikään kuuma liidi ei jää huomaamatta. Muistutuksia, jotta tarjouksiin palataan oikea-aikaisesti.

Automaatioiden rakennus

Tervetuloa-sarja uutiskirjeen tilaajalle, nurturointimateriaalit ladanneille, webinaarin muistutus- ja jatkoviestit.

MQL ja SQL -määritelmät

Automaatioiden luonti asiakkaan elinkaarivaiheiden muutoksiin ja seurantaan.

Rekisterin kasvattaminen

1. osapuolen datalla saat toistoja, joita tarvitset kauppohin.

Kampanjat

Kohderyhmien poiminta ja sähköpostien laatiminen (valmiin ländärin tai taustasisällön pohjalta). Neuvot toimivista sisällöistä sähköposteissa ja laskeutumissivuilla.

Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?

Kokonaisvaltaisuus

Emme ole vain teknisiä apukäsiä, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.

Tehot irti

Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Datalähtöinen lähestyminen

Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.

Läpinäkyvyys

Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

Ota yhteyttä

Asiakkaiden kokemuksia HubSpot-yhteistyöstä

“Hopkins helped us replace our previous Marketing Automation software with Hubspot in the spring of 2018. The implementation went very smoothly, and we were up and running with no major snags.

Hopkins also helped us when we integrated our MS Dynamics 365 CRM with HubSpot last year.

The support during the implementation projects was very hands-on, which enabled us to learn by doing and acquire the skills we need to run things ourselves, while still having an expert on hand to guide us through the more intricate parts of the process.

Since the HubSpot implementation project, we have also regularly received feedback, analysis, and suggestions for further MA development, such as setting up chat bots or making use of the meetings tool. This has enabled us to find new ways to connect with our customers.”

– Aura Suviranta, Bilot Oyj

NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen

Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.

Lue lisää »

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen

Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Lue lisää »

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle

Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Lue lisää »

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla

Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Lue lisää »

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua

Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.

Lue lisää »

Ota yhteyttä

Haluatko saada enemmän irti HubSpotista?

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Etsitkö jotain muuta?

Tutustu kaikkiin markkinoinnin automaation palveluihimme.
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy