HubSpot-käyttöönotto
ja jatkuva kehitys
Alat saada HubSpotista todellista bisneshyötyä käyttöönoton jälkeisessä jatkuvassa kehityksessä. Autamme sinua toteuttamaan inbound-markkinointia, käyttämään moderneja myynnin työkaluja ja mittaamaan näiden toimenpiteiden tuloksellisuutta aina euroihin asti.
HubSpot-palvelut
Autamme sinua monipuolisesti markkinoinnin ja myynnin automatisoinnissa, HubSpotiin siirtymisessä, migraatioissa ja integraatioissa.
HUBSPOT-KÄYTTÖÖNOTTO
Autamme sinua ottamaan käyttöön HubSpotin ja sen monipuoliset työkalut.
HUBSPOT-KEHITYS
Autamme sinua tekemään mahdollisimman vähällä vaivalla mahdollisimman onnistunutta yhteydenpitoa liidien ja asiakkaiden kanssa sekä seuraamaan myynnin tuloksia ja pipelinea reaaliaikaisesti.
Toimintatapamme HubSpot-kumppanina
1.
Haluamme ymmärtää liiketoimintaasi ja autamme kehittämään toimenpiteitä keskeisiin tavoitteisiin pohjautuen.
2.
Kanssasi työskentelee nimetty asiantuntija tai asiantuntijat, joilla on useiden vuosien kokemus HubSpotista.
3.
Aloitusprojektissa otamme käyttöön HubSpotin valituin osin tai auditoimme nykyisen HubSpot-tekemisenne. Aloitusprojektin aikana tarkennamme ajatusta seuraavan 12 kk askeleista.
4.
Aloitusprojektin jälkeen jatkamme kumppaninasi ja autamme kehittämään toimivan automaatiokoneiston, joka tuo jatkuvasti lisää liikevaihtoa.
5.
Omistat aina HubSpotin sekä muut järjestelmät itse. Kanssamme et joudu välikäteen lisenssien kanssa, etkä ole meistä riippuvainen.
HubSpotin kehittämisen elinkaari
Olemme nähneet kerta toisensa jälkeen, että pelkkä käyttöönottoprojekti ei riitä kunnianhimoisten liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseen.
1. ALUSTAN VALINTA
Onko HubSpot paras valinta tukemaan liiketoimintaasi, tavoitteitasi ja tiimiäsi?
Varmistetaan tulevaisuuden kannalta fiksu päätös ja vältetään kalliit harharetket.
2. KÄYTTÖÖNOTTO
Otamme käyttöön HubSpotin tekniset kyvykkyydet, koulutamme käyttäjäsi ja teemme yhteisen roll-outin.
Käyttöönoton jälkeen uusi työkalu on valmis käytettäväksi, mutta se ei yleensä vielä edistä liiketoimintaa halutussa laajuudessa.
3. JATKUVA KEHITYS
Otamme käyttöön uusia toimenpiteitä, testaamme ja optimoimme olemassa olevia automaatioita, sisältöjä, pisteytyksiä ja muita aktiviteetteja.
Tämän vaiheen tavoitteena on saada irti mahdollisimman paljon liiketoimintahyötyä jo tehdystä teknologiainvestoinnista.
HubSpotin jatkuva kehitys
Suurimmat liiketoimintahyödyt saadaan, kun HubSpotia kehitetään eteenpäin systemaattisesti. Näin voimme auttaa siinä.
SPARRAUSKUMPPANI
Tässä mallissa tiimisi toimii hyvin itsenäisesti. Operoitte ja kehitätte HubSpot-tekemistä eteenpäin oman tiimin voimin.
Me tuomme säännöllisesti esiin uusia ideoita, autamme priorisoimaan mitä seuraavaksi kannattaa tehdä ja seuraamme yhdessä tulosten kehittymistä.
Kehityskumppani
Ohjaamme HubSpot-kehitystänne ja olemme aktiivisesti toteuttamassa uusia automaatioita ja muita toimenpiteitä tiimisi käyttöön.
Tiimisi saa koulutuksen uusiin ominaisuuksiin, jonka jälkeen vastaatte itse HubSpotin rutiinitoimenpiteistä. Tuemme teitä kaikissa päivittäisissä kysymyksissä.
Tämä on suosituin yhteistyömallimme.
AVAIMET KÄTEEN
Ohjaamme HubSpot-kehitystänne ja vastaamme myös kaikista rutiininomaisista toimenpiteistä, kuten uutiskirjeistä ja kampanjoista.
Tämä malli sopii mm. tilanteisiin, joissa tiiminne on kiireinen ja tarvitsette apukäsiä päivittäisen markkinoinnin toimenpiteiden pyörittämiseen.
Miksi HubSpot on Suomen suosituimpia markkinoinnin ja myynnin työkaluja?
KÄYTTÄJIEN RAKASTAMA
Vaikeasti käytettävien ja kankeiden työkalujen aika on ohi. HubSpotia oppii käyttämään kuka vain tiimistäsi, ja sen avulla päivittäinen työ sujuu helposti.
Helppokäyttöisyyden ansiosta HubSpotia oikeasti käytetään, eikä se jää pölyttymään epäonnisten teknologiainvestointien hautausmaalle.
Silloin et myöskään tarvitse teknistä tukea tai syväosaajaa jokaisen rutiinitoimenpiteen toteuttamiseen.
MYYNNIN JA MARKKINOINNIN YHTEINEN ALUSTA
HubSpot voi toimia niin myyjän, markkinoijan kuin asiakaspalvelijan työkaluna. Kun kaikki työskentelevät saman asiakasdatan päällä, lopputuloksena on sujuva asiakaskokemus minimimäärällä teknistä integraatio- ja määrittelytyötä.
Monet asiakkaistamme käyttävät markkinointiin HubSpotia ja myyntiin erillistä CRM-järjestelmää, mikä on meille myös todella ok: emme pakkomyy sinulle HubSpotin iloja.
INBOUND-MARKKINOINNIN TYÖHEVONEN
HubSpot on rakennettu tukemaan inbound-markkinointia. Mikäli tuotteidesi tai palveluidesi ostaminen sisältää harkintaa ja myyjän kanssa kommunikointia, HubSpot on todennäköisesti vahva ehdokas työkaluksesi.
HubSpot tukee erinomaisesti mm. skaalautuvaa sisältömarkkinointia, liidien keräämistä, validointia, nurturointia, pisteytystä ja välitystä myynnille.
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Markkinoinnin automaatio vaatii yleisesti ottaen liikennettä ja mainontaa toimiakseen. Ilman sivustovierailijoita tai asiakkaita on turha odottaa tuloksia myöskään markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.
Meillä et jää pulaan markkinoinnin automaation kanssa, sillä keskitymme Hopkinsilla siihen, minkä osaamme parhaiten: digimarkkinointiin, joka tuo lisää myyntiä.
Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation tueksi. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.
Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.
NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen
Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.
Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen
Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen
Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.
Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.
Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Ota yhteyttä
Kiinnostaako HubSpot? Haluatko saada enemmän liidejä tai tehdä parempaa asiakkuusmarkkinointia?
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!