Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Ads -koulutus 11.5.2023
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi 8.6.2023
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • Marketing Automation Consultant (Ecommerce)
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Leadoo

Leadoon avulla konvertoit verkkosivujen kävijöistä enemmän liidejä ja myyntiä. Autamme sinua kytkemään Leadoo-tekemisesi osaksi markkinoinnin ja myynnin kokonaisuutta.
Ota yhteyttä

Leadoo ja Hopkins tukevat sinua yhdessä

LEADOO AUTTAA TYÖKALUN KÄYTTÖÖNOTOSSA JA KESKUSTELUIDEN OPTIMOINNISSA

Leadoon palveluun kuuluu käyttöönotto, jossa suunnitellaan ja viedään ensimmäiset keskustelut sivustollenne. Käyttöönoton jälkeen Leadoon Customer Success Manager tapaa teitä säännöllisesti kehittääkseen työkalun käyttöä.

 

hOPKINS VASTAA DIGIMARKKINOINNIN KokonaisuudeSTA

Digimarkkinoinnin kumppanina Hopkins vastaa siitä, että Leadoon keräämät liidit tuodaan saumattomasti osaksi muuta markkinointi- ja myyntikoneistoanne. Nostamme esiin uusia mahdollisuuksia hyödyntää Leadoota sivustollanne ja tunnistamme teille eniten myyntiä tuottavia mahdollisuuksia.

Lainaus Hopkinsin Pekka Räsäseltä: Autamme asiakkaitamme ottamaan Leadoosta kaiken irti ja kytkemään sen osaksi markkinoinnin automaation koneistoa.
Ota yhteyttä

Leadoon timanttikumppani

Virallisena Leadoo-kumppanina autamme sinua ottamaan Leadoosta kaiken irti.

Leadoo Diamond partner badge
Lainaus Leadoon CMO Santtu Kottilalta: Hopkinsin kanssa on hiton hauskaa tehdä yhteistyötä! Hommia tehdään tehokkaasti, mutta kuitenkin rennolla otteella ja hymyssä suin.

Leadoo + HubSpot

Muutama esimerkki Leadoon ja HubSpotin yhteispelistä – eli miksi liidejä ei kannata jättää vain Leadoon työkaluun.
LIIDIT SUORAAN MYYNTIPUTKEEN

Jokainen Leadoolla kerätty liidi viedään suoraan HubSpotissa olevaan myyntiputkeen. 

  • Myynti voi työskennellä vain yhdessä työkalussa.
  • Ei manuaalista näpyttelyä tai tietojen siirtoa.
  • Myyjää voidaan muistuttaa, mikäli liidi ei etene sovitun ajan sisällä.
  • Voidaan seurata euroiksi asti, mistä liidejä tulee sisään.
Tämä toimintatapa on osoittautunut ylivertaiseksi verrattuna esim. sähköpostihälytyksiin, jotka jäävät helposti myyjän inboksiin happanemaan.
TILAAJIA UUTISKIRJEELLE

Leadoo-keskusteluissa kerätyt uutiskirjetilaukset siirtyvät suoraan HubSpotiin.

  • Tilaaja lisätään HubSpotissa uutiskirjelistalle.
  • Hänelle lähtee automaattinen tervetuloviesti.
  • Jos tilaaja on kiinnostavaksi merkitystä kohdeyrityksestä, voidaan hälyttää myyjää / asiakkaasta vastaavaa henkilöä.

Sama toimintamalli pätee mm. materiaalilatauksiin ja tapahtumailmoittautumisiin.

ASIAKKAAN POLKU ALUSTA LOPPUUN

Siinä missä Leadoo kerää usein ensimmäisen yhteydenoton, HubSpot auttaa kattamaan suuren osan asiakkaan polusta:

  • Tuetaan aktiivista myyntityötä automaattisilla nurturointiviesteillä.
  • Kerätään rekisteriin liidit, joita voidaan tavoitella myöhemmin uudestaan.
  • Tehdään jatko- tai ristiinmyyntiä
  • Tehdään asiakasviestintää.
  • Hoidetaan tapahtuman tai webinaarin jälkimarkkinointia.

Eli rakennetaan omaa toimivaa markkinointi- ja myyntikoneistoa.

Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?

Markkinoinnin automaatio vaatii yleisesti ottaen liikennettä ja mainontaa toimiakseen. Ilman sivustovierailijoita tai asiakkaita on turha odottaa tuloksia myöskään markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.

Meillä et jää pulaan markkinoinnin automaation kanssa, sillä keskitymme Hopkinsilla siihen, minkä osaamme parhaiten: digimarkkinointiin, joka tuo lisää myyntiä.

Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation tueksi. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.

Kokonaisvaltaisuus

Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.

Tehot irti

Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.

Datalähtöinen lähestyminen

Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.

Läpinäkyvyys

Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

Ota yhteyttä

NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen

Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.

Lue lisää »

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen

Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Lue lisää »

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle

Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Lue lisää »

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla

Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Lue lisää »

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua

Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.

Lue lisää »

Ota yhteyttä

Kiinnostaako Leadoo? Haluatko saada enemmän liidejä tai tehdä parempaa asiakkuusmarkkinointia?

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Etsitkö jotain muuta?

Tutustu kaikkiin markkinoinnin automaation palveluihimme.
Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy