Leadoo
Leadoon avulla konvertoit verkkosivujen kävijöistä enemmän liidejä ja myyntiä. Autamme sinua kytkemään Leadoo-tekemisesi osaksi markkinoinnin ja myynnin kokonaisuutta.
Leadoo ja Hopkins tukevat sinua yhdessä
LEADOO AUTTAA TYÖKALUN KÄYTTÖÖNOTOSSA JA KESKUSTELUIDEN OPTIMOINNISSA
Leadoon palveluun kuuluu käyttöönotto, jossa suunnitellaan ja viedään ensimmäiset keskustelut sivustollenne. Käyttöönoton jälkeen Leadoon Customer Success Manager tapaa teitä säännöllisesti kehittääkseen työkalun käyttöä.
hOPKINS VASTAA DIGIMARKKINOINNIN KokonaisuudeSTA
Digimarkkinoinnin kumppanina Hopkins vastaa siitä, että Leadoon keräämät liidit tuodaan saumattomasti osaksi muuta markkinointi- ja myyntikoneistoanne. Nostamme esiin uusia mahdollisuuksia hyödyntää Leadoota sivustollanne ja tunnistamme teille eniten myyntiä tuottavia mahdollisuuksia.

Leadoo + HubSpot
Muutama esimerkki Leadoon ja HubSpotin yhteispelistä – eli miksi liidejä ei kannata jättää vain Leadoon työkaluun.
LIIDIT SUORAAN MYYNTIPUTKEEN
Jokainen Leadoolla kerätty liidi viedään suoraan HubSpotissa olevaan myyntiputkeen.
- Myynti voi työskennellä vain yhdessä työkalussa.
- Ei manuaalista näpyttelyä tai tietojen siirtoa.
- Myyjää voidaan muistuttaa, mikäli liidi ei etene sovitun ajan sisällä.
- Voidaan seurata euroiksi asti, mistä liidejä tulee sisään.
TILAAJIA UUTISKIRJEELLE
Leadoo-keskusteluissa kerätyt uutiskirjetilaukset siirtyvät suoraan HubSpotiin.
- Tilaaja lisätään HubSpotissa uutiskirjelistalle.
- Hänelle lähtee automaattinen tervetuloviesti.
- Jos tilaaja on kiinnostavaksi merkitystä kohdeyrityksestä, voidaan hälyttää myyjää / asiakkaasta vastaavaa henkilöä.
Sama toimintamalli pätee mm. materiaalilatauksiin ja tapahtumailmoittautumisiin.
ASIAKKAAN POLKU ALUSTA LOPPUUN
Siinä missä Leadoo kerää usein ensimmäisen yhteydenoton, HubSpot auttaa kattamaan suuren osan asiakkaan polusta:
- Tuetaan aktiivista myyntityötä automaattisilla nurturointiviesteillä.
- Kerätään rekisteriin liidit, joita voidaan tavoitella myöhemmin uudestaan.
- Tehdään jatko- tai ristiinmyyntiä
- Tehdään asiakasviestintää.
- Hoidetaan tapahtuman tai webinaarin jälkimarkkinointia.
Eli rakennetaan omaa toimivaa markkinointi- ja myyntikoneistoa.
Miksi valita Hopkins markkinoinnin automaation kumppaniksi?
Markkinoinnin automaatio vaatii yleisesti ottaen liikennettä ja mainontaa toimiakseen. Ilman sivustovierailijoita tai asiakkaita on turha odottaa tuloksia myöskään markkinoinnin automaatiojärjestelmältä.
Meillä et jää pulaan markkinoinnin automaation kanssa, sillä keskitymme Hopkinsilla siihen, minkä osaamme parhaiten: digimarkkinointiin, joka tuo lisää myyntiä.
Meidän kauttamme saat kaikki digimarkkinoinnin palvelut markkinoinnin automaation tueksi. Näin voimme optimoida koko putkea liikenteestä liidiksi, siitä asiakkaaksi ja sen jälkeen asiakkaan pitämiseen ja asiakkuuden arvon kasvattamiseen.
Kokonaisvaltaisuus
Emme tee pelkkiä tekki-projekteja, vaan ymmärrämme ja optimoimme liiketoimintatavoitteidesi mukaista kokonaisuutta.
Tehot irti
Jatkuvan kehittämisen mallilla saat kaikki tehot irti jo tehdystä järjestelmähankinnasta. Ota tallissasi kököttävä Ferrari todelliseen käyttöön.
Datalähtöinen lähestyminen
Perustamme ehdotuksemme dataan aina kun mahdollista. Silloin kun toimintasi on pienimuotoista tai dataa ei vielä ole, käytämme hyväksi kokemustamme ja parhaita käytäntöjä. Testaamme ahkerasti.
Läpinäkyvyys
Kerromme avoimesti havainnoistamme ja ehdotamme proaktiivisesti uutta. Dokumentoimme tärkeimmät toimintamallit ja päätökset, jotta osaaminen ei jää ainoastaan asiantuntijoidemme pääkoppaan.

NOSH hankki näkemystä markkinoinnin automaation kehittämiseen
Vaatevalmistaja NOSH oli ottanut vastikään käyttöönsä uuden markkinoinnin automaation alustan ja tahtoi tietää, mitä markkinoinnin automaation toimenpiteitä kannattaa toteuttaa ja missä prioriteettijärjestyksessä.

Best Caravan laittoi vauhtia markkinoinnin automaation kehitykseen
Vuoden 2021 alussa Best Caravan oli jo pitkällä HubSpotin hyödyntämisessä. HubSpot oli käytössä myyntiprosessin hallinnassa, huollon varauksissa, ja myös säännöllisten markkinointiviestien lähettäminen sujui työkalun kautta. Automatisoitujen hoitomallien ja liidiprosessin kehittäminen

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Ota yhteyttä
Kiinnostaako Leadoo? Haluatko saada enemmän liidejä tai tehdä parempaa asiakkuusmarkkinointia?
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!