Custobar-laskuri
Testaa alla olevalla laskurilla, paljonko rahaa menetät, jos verkkokaupastasi puuttuu hylättyjen tuoteselausten ja ostoskorien palautus sekä uusien ja passiivisten asiakkaiden aktivointi. Näet vastaukset heti, kun olet vastannut 3 kysymykseen.
Hopkinsin toimintatapa
Kanssasi työskentelee nimetty asiantuntija tai asiantuntijat, joilla on useiden vuosien kokemus markkinoinnin automaatiosta ja asiakasdatasta.
Autamme kehittämään toimivan automaatiokoneiston, joka tuo jatkuvasti lisää liikevaihtoa.
Jatkuva yhteistyö Custobarin kehittämiseksi
Olemme nähneet kerta toisensa jälkeen, miten yksittäinen projekti ei riitä markkinoinnin automaation käynnistämiseen tai asiakasdatan hyödyntämiseen. Suurimmat liiketoimintahyödyt saadaan, kun toimintaa kehitetään systemaattisesti. Näin voimme auttaa siinä.
SPARRAUSKUMPPANI
Tässä mallissa Custobarin tekninen ylläpito on oman tiimisi tai toisen kumppanisi vastuulla.
Hopkins tulee rinnalle strategisen tason kumppanina, joka seuraa tekemistänne ja sen tuloksia, tuo esiin uusia ideoita ja tarvittaessa varmistaa tiiminne tekemän työn laadun.
Kehityskumppani
Hopkins on aktiivisesti kehittämässä uusia automaatioita, integraatioita ja muita toimenpiteitä tiimisi hyödynnettäväksi.
Tiimisi vastaa samanlaisena toistuvista päivittäisistä toimenpiteistä, kuten kampanjaviestien ja uutiskirjeiden lähetyksestä. Tuemme teitä tietysti päivittäisissä kysymyksissä.
- Tämä on suosituin yhteistyömallimme.
AVAIMET KÄTEEN
Hopkins vastaa kaikesta Custobariin liittyvästä: sekä kehittämisestä että päivittäisestä operoinnista. Suunnittelemme ja toteutamme uusia toimenpiteitä yhdessä sovitun mukaisesti.
Tämä malli sopii mm. resurssivajeen paikkaamiseen tai tilanteeseen, jossa haluatte ulkoistaa operoinnin kokonaan.

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle
Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla
Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.
Ota yhteyttä
Haluatko kuulla, miten auttaisimme saamaan enemmän tehoja Custobarista? Haluatko hyödyntää asiakasdataasi entistä paremmin?
Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!