Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Digitaalinen analytiikka
      • Analyysit
      • Google Analytics
      • Google Analytics 4
      • Google Tag Manager
      • Cookie consent
      • Server-side tagging
      • BigQuery-tietovarasto
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
        • HubSpot-käyttöönotto
      • Custobar
      • ActiveCampaign
      • Leadoo
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
      • Markkinoinnin automaation palvelu verkkokaupoille ja verkossa myyville yrityksille
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
    • Konversio-optimointi
    • International Growth -ohjelma
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics 4 -peruskurssi 5.10.2023
    • Näin menestyt haku­kone­optimoinnissa 9.11.2023
    • Suurten sivustojen hakukone­optimointi 14.12.2023
    • Sarjakortti koulutuksiin
    • Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta – maksuton verkkokurssi
  • Rekry
    • HubSpot Consultant
    • SEO Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
    • Arki Hopkinsilla
  • Ota yhteyttä
  • In English

Custobar-laskuri

Testaa alla olevalla laskurilla, paljonko rahaa menetät, jos verkkokaupastasi puuttuu hylättyjen tuoteselausten ja ostoskorien palautus sekä uusien ja passiivisten asiakkaiden aktivointi. Näet vastaukset heti, kun olet vastannut 3 kysymykseen.
❝Hopkins ja heidän markkinointiautomaation tiiminsä on yksi kokeneimmista Custobar-kumppanitoimistoista. Heillä on jo useamman vuoden kokemus monenlaisista Custobar-asiakkaista. Hopkinsin vahvuus on aktiivinen ote markkinointiautomaation kehittämisessä ja syvä osaaminen konkreettisten, myynnillisten tulosten aikaansaamisessa. Voin lämpimästi suositella Hopkinsia Custobar-kumppaniksi!❞
Tatu Kuivalahti
Custobar, toimitusjohtaja

Hopkinsin toimintatapa

Kanssasi työskentelee nimetty asiantuntija tai asiantuntijat, joilla on useiden vuosien kokemus markkinoinnin automaatiosta ja asiakasdatasta.
Autamme kehittämään toimivan automaatiokoneiston, joka tuo jatkuvasti lisää liikevaihtoa.

Jatkuva yhteistyö Custobarin kehittämiseksi

Olemme nähneet kerta toisensa jälkeen, miten yksittäinen projekti ei riitä markkinoinnin automaation käynnistämiseen tai asiakasdatan hyödyntämiseen. Suurimmat liiketoimintahyödyt saadaan, kun toimintaa kehitetään systemaattisesti. Näin voimme auttaa siinä.
SPARRAUSKUMPPANI

Tässä mallissa Custobarin tekninen ylläpito on oman tiimisi tai toisen kumppanisi vastuulla.

Hopkins tulee rinnalle strategisen tason kumppanina, joka seuraa tekemistänne ja sen tuloksia, tuo esiin uusia ideoita ja tarvittaessa varmistaa tiiminne tekemän työn laadun.

Kehityskumppani

Hopkins on aktiivisesti kehittämässä uusia automaatioita, integraatioita ja muita toimenpiteitä tiimisi hyödynnettäväksi.

Tiimisi vastaa samanlaisena toistuvista päivittäisistä toimenpiteistä, kuten kampanjaviestien ja uutiskirjeiden lähetyksestä. Tuemme teitä tietysti päivittäisissä kysymyksissä.

  • Tämä on suosituin yhteistyömallimme.
AVAIMET KÄTEEN

Hopkins vastaa kaikesta Custobariin liittyvästä: sekä kehittämisestä että päivittäisestä operoinnista. Suunnittelemme ja toteutamme uusia toimenpiteitä yhdessä sovitun mukaisesti.

Tämä malli sopii mm. resurssivajeen paikkaamiseen tai tilanteeseen, jossa haluatte ulkoistaa operoinnin kokonaan.

Ota yhteyttä

Viherpeukalot vei markkinoinnin automaation seuraavalle tasolle

Viherpeukalot halusi selvittää, miten paljon lisää liikevaihtoa voitaisiin saada aikaan yksinkertaisilla markkinoinnin automaation toimenpiteillä.

Lue lisää »

Kotipizza kasvatti kanta-asiakkaiden määrää ja ostofrekvenssiä automaatioiden avulla

Esimerkiksi yli 30 % viestin saaneista ostajista liittyy kanta-asiakasohjelmaan ja hiipumisvaarassa olevien asiakkaiden automaatioissa ollaan ylletty yli 10 % konversiolukemiin.

Lue lisää »

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla, miten auttaisimme saamaan enemmän tehoja Custobarista? Haluatko hyödyntää asiakasdataasi entistä paremmin?

Soita 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake ja kerro, kuinka voimme auttaa sinua!

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaselosteet

© Hopkins Oy