Hopkins
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digimarkkinoinnin toimistoista.
Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten:
- digitaaliseen mainontaan
- hakukoneoptimointiin
- markkinoinnin automaatioon
- analytiikkaan.
Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria B2B- ja B2C-yrityksiä, jotka hakevat kasvua digitaalisista kanavista sekä pienempiä kunnianhimoisia yrityksiä, joiden tavoitteena on nousta samaan joukkoon.
Tarinamme
Hopkinsin perusti neljä intohimoisesti digimarkkinointiin suhtautuvaa konkaria vuonna 2016: Mikko Piippo, Arttu Raittila, Aki Abe ja Panu Kuuluvainen. Heidän visionsa oli perustaa korkealaatuinen asiantuntijayhtiö, jossa on mahdollisimman mukava tehdä töitä. Seitsemässä vuodessa yhtiö on kasvanut ja kehittynyt: yritys on tehnyt huomattavaa kasvua vuosittain, ja tänä päivänä hopkinslaisia on jo 38.
Kulttuurimme
Hopkinsin kulttuuria kuvaa intohimoinen suhtautuminen digimarkkinointiin, mitä nörttiydeksikin kutsumme. Kehitämme jatkuvasti niin osaamistamme kuin yhteistä toimintaammekin, ja kannustamme jokaista aktiivisesti tuomaan kehitysideoitaan esiin.
Olemme yhteistyöllinen, ihmisläheinen yhteisö. Teemme projekteja paljolti tiimeinä tai työpareina, ja kokoonnumme mielellämme toimistolle tekemään töitä yhdessä. Vietämme mielellämme aikaa myös töiden ulkopuolella hupitoimikuntamme järjestämissä aktiviteeteissa aina virkkauskerhosta urheiluharrastuksiin ja aftereihin. Meillä viihdytäänkin hyvin: viimeisimmissä mittauksissa 93 % hopkinslaisista suosittelisi Hopkinsia työpaikkana.
Tavoitteenamme on olla toimialamme suurin ja ihanin toimija.
Tomi Halonen, Hopkinsin toimitusjohtaja
Ketä haemme?
Haemme nyt markkinoinnin automaation tiimiimme konsulttia työskentelemään Custobaria käyttävien verkkokauppa-asiakkaidemme kanssa ja auttamaan heitä omien liiketoimintatavoitteidensa saavuttamisessa.
Konsulttina pääset sekä hyödyntämään strategista osaamistasi että toteuttamaan toimenpiteitä kädet savessa.
Valtaosa Custobar-asiakkuuksistamme on jatkuvia kumppanuuksia, joiden kanssa työskentelemme pitkään – useita vuosia. Näiden lisäksi joukossa on lyhytaikaisempia projekteja, koulutuksia ja sparrauksia. Meillä on vahva jalansija erityisesti verkkokaupoissa ja horeca-asiakkuuksissa.
Uskomme siihen, että markkinoinnin automaation pitäisi olla paljon enemmän jatkuvaa markkinointikoneiston rakentamista ja trimmaamista – vähemmän massiivisia käyttöönottoprojekteja ja niiden jälkeistä hyytymistä.
Titteli tehtävässä on joko Consultant tai Senior Consultant kokemuksestasi ja osaamisestasi riippuen.
Kehittymismahdollisuutesi
Me Hopkinsilla tuemme kehittymistäsi monella tavalla. Haluamme, että osaamisesi nousee meillä työskennellessä, eikä pääse väljähtämään. Urasuunnittelu onkin osa sinun ja tulevan esihenkilösi one-to-one-keskusteluita.
Pääset mukaan osaavaan ja innostuneeseen tiimiin, jossa on hyvä yhteishenki. Jaamme keskenämme tietoa joka viikko pidettävissä sparrauksissa sekä muuten vapaamuotoisesti keskenämme. Lisäksi pääset oppimaan muiden palvelualueiden – mainonnan, hakukoneoptimoinnin ja analytiikan – osaajilta koko Hopkinsin yhteisissä tilaisuuksissa.
Uskomme, että laaja ymmärrys digimarkkinoinnista auttaa toteuttamaan myös markkinoinnin automaatiota tavalla, joka integroituu paremmin markkinoinnin kokonaisuuteen.
Pääset mukaan kehittämisprojekteihin ja osallistumaan tiimin päätöksentekoon. Voit osallistua myös palvelukehitykseen ja tuotteistukseen kiinnostustesi mukaisesti. Tässä roolissa pääpaino on kuitenkin asiakastyössä.
Sinulta toivomme
- Sinulla on vahvaa käytännön kokemusta verkkokauppojen automaatioista.
- Hallitset segmentoinnin, automaatioiden suunnittelun ja toteutuksen.
- Haluat tuottaa asiakkaalle uusia ehdotuksia ja priorisoida niitä sen mukaan, mikä on heidän liiketoiminnalleen tärkeää.
- Custobar-kokemus on vahva plussa. Mutta mikäli sen sijasta olet käyttänyt muuta alustaa, kuten Klaviyota, Voyadoa tms., niin koulutamme sinut Custobarin saloihin.
- Sisältöosaaminen on plussaa, mutta se ei ole pääosassa tässä roolissa. Asiakkaamme tuottavat sisällöt usein itse tai toisen sisältökumppanin kanssa. On kuitenkin hyvä, jos osaat ohjata muiden toteuttamaa sisältöä tiettyyn suuntaan tai nostaa esille toimivia käytäntöjä.
- Samoin tekninen osaaminen, kuten frontti- tai integraatio-osaaminen on plussaa, mutta sekään ei pääosassa. Usein toimimme tulkkina devaajien ja markkinoinnin välissä, jotta asiat saadaan pelittämään.
- Osaat pitää langat käsissä omien asiakkaidesi osalta ja johtaa keskusteluita asiakkaan suuntaan.
- Pystyt työskentelemään sujuvasti suomeksi ja englanniksi.
- Olet toimintatavoiltasi vuorovaikutteinen ja yhteistyölähtöinen – yksi arvoistamme on se, että yhdessä olemme enemmän. Se tarkoittaa, että pyrimme välttämään siiloissa työskentelyä ja erakkomaista sankarikonsultointia.
Tarjoamme
- joukon välittäviä kollegoita, joiden kanssa opit enemmän kuin yksin
- mahdollisuuden vaikuttaa omaan työnkuvaan ja yrityksen toimintatapoihin
- suoran yhteyden asiakkaisiin ja Custobarin edustajiin
- joustavat työajat ja hybridityöskentelymahdollisuudet
- viihtyisän toimiston Helsingissä Eerikinkadulla
- reilun palkan, sen päälle Hopkinsin yhteisen bonusohjelman ja mukavat työsuhde-edut: kattavan työterveyshuollon, liikunta- ja kulttuuriedun sekä HSL-työmatkaedun.
Tulevia kollegojasi
Hopkinsilla ei keskitytä käyttöönottoprojekteihin, vaan mietitään asiakkaan etua kokonaisuutena. Välillä se tarkoittaa neuvonantajana toimimista ja kouluttamista, välillä teknistä hands-on-tekemistä ja mainonnan tekijän tai analyytikon kanssa synkkaamista. Yleensä meiltä odotetaan näkemystä ja kokemusta – asiakas haluaa tulla haastetuksi! Eli aivojaan saa ja pitää käyttää. Lisäksi meillä on Suomen kivoin markkinoinnin automaation tiimi. Saatan kyllä olla tässä asiassa vähän puolueellinen 😉
Susanna Junnila, Team Lead (tuleva esihenkilösi)
Olen tykännyt työskennellä Hopkinsilla markkinoinnin automaation tiimissä! Työtehtävät ovat mielenkiintoisia ja olen päässyt tekemään hommia isompien asiakkaiden kanssa kuin ennen. Lisäksi työ on ollut joustavaa ja mahdollistanut etätyöskentelyn.
Aki Töyräs, Consultant (tuleva tiimikaverisi)
Kiinnostuitko?
Kiinnostuitko tehtävästä? Jätä meille hakemus mahdollisimman pian!
Haastattelemme kiinnostuneita sitä mukaa kun hakemuksia saapuu. Rekrytointiprosessiin kuuluu haastattelu, ennakkotehtävä ja kumppanimme tekemä henkilöarviointi.
Lisäksi pääset tapaamaan tiimiä (etäyhteyksin) ennen sopimuksen allekirjoittamista, mikäli haluat ja se aikatauluusi sopii.
Lähetä hakemus alla olevalla lomakkeella mahdollisimman pian, sillä voimme tehdä valinnan nopeasti.