Wanted:
AdWords-konsultti, joka saa asiakkaan kassakoneen kilisemään
Tule Hopkinsille, meillä se onnistuu!
Oletko työskennellyt jo pari vuotta samassa toimistossa?
Kiinnostaako sinua tehdä nykyistä tehokkaampaa, konversoivampaa ja pidemmälle automatisoitua hakusanamainontaa?
Silloin Hopkins on sinulle oikea toimisto!
Claude Hopkins: “Mainonnan ainoa tarkoitus on myydä”
“Mainonnan ainoa tarkoitus on myydä”, väitti esikuvamme Claude Hopkins.
Me olemme samaa mieltä. Ja erityisesti väite pitää paikkansa AdWords-mainonnan kohdalla.
Kuitenkin mainostat makaronilaatikkoa ja toskaruutuja tavoitteenasi vain haalia reseptisivustolle kävijöitä mahdollisimman halvalla.
Rakentaisitko mieluummin myyntikonetta yritykselle, jonka menestyksen kannalta huippuluokan AdWords on äärimmäisen tärkeää?
Vain sinä osaat vastata tuohon.
Mutta meille valinta oli helppo.
Hakusanamainonta ilman mitattavaa konversiota ei meistä ole kovin kiinnostavaa.
Me nimittäin haluamme tehdä mainontaa, joka myy.
Meille hakusanamainonta on ydinliiketoimintaa eikä tarjoustavaraa
Onko sinulle varattu aikaa ison mainostilin optimointiin vain muutamia tunteja kuukaudessa? Ja nekin harvat tunnit menevät siihen, että naputtelet Exceliin konsernin määrittelemiä KPI-lukuja.
Ilman että olet ehtinyt oikeastaaan tehdä mitään koko kampanjan hyväksi.
Sinusta siinä ei ole mitään järkeä.
Ei ole meistäkään.
Hakusanamainonta on digimainonnan kuningaslaji
Meille hakusanamainonta on ydinliiketoimintaa.
Sitä ei koskaan myydä tv- tai printtimainonnan alihinnoiteltuna kylkiäisenä, kun tili tehdään kuitenkin pertsalla. Siksi sinulla on aina riittävästi aikaa käytettäväksi AdWords-mainonnan kehittämiseen.
Mainostoimistoväki saattaa sanoa:
“Kuka tahansa osaa tehdä ‘osta nyt’ -hakusanamainontaa.”
Mutta sinä tiedät, että asia on täysin päinvastoin. Suoraan toimintaan kehottavan hakusanamainonnan rakentaminen vaatii kovaa osaamista ja ymmärrystä ihmismielestä.
Kaikki mittarit näyttävät, että teet asiakkaille kovaa tulosta. Se ei onnistu keneltä tahansa.
Mutta sinä onnistut.
Tiedät minkälainen hakusanamainonta ja minkälaiset laskeutumissivut toimivat — vaikka brändityypit muuta väittävät!
Pertsasta rahaa käärivät eivät ymmärrä, kuinka tärkeää hakusanamainonta on.
Tai kuinka vaikeaa on kirjoittaa pariin riviin mahtuva mainosteksti, joka saa kassakoneen kilisemään.
Ja mitä kaikkea analytiikka kertookaan mainonnan tuotosta.
Sinulla olisi heille niin paljon annettavaa (jos he vain kuuntelisivat sinua).
Meillä saat käyttää 50 päivää vuodessa ammattitaitosi parantamiseen, koska osaamisesi on meille tärkeää
Hakusanamainonta kehittyy koko ajan.
Siksi huipulla pysyminen vaatii jatkuvaa osaamisen kehittämistä.
Me tiedämme sen. Ja sinä tiedät sen. Siksi annamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden: haluamme, että käytät 20 % työajastasi ammattitaitosi kehittämiseen.
Mitä sinä haluaisit oppia, jos saisit mahdollisuuden käyttää 50 päivää vuodessa ammattitaitosi kehittämiseen?
(Todennäköisesti nykyinen työnantajasi ei siihen suostu. Mutta täytä alla oleva lomake ja kerro se meille!)
Miksi me uskallamme luvata tämän sinulle?
Koska me tiedämme, että sinun ammattitaitosi on asiakkaamme etu. Ja vain sen avulla me menestymme!
Tarjoamme sinulle mainion palkan ja erinomaiset työsuhde-edut
Me emme lupaa sinulle kosteita juhlia tai riemukkaita team building -päiviä saaristossa. Meillä ei ole biljardipöytää eikä viinikaappia, eikä edes Playstationia (ainakaan vielä).
Sen sijaan tarjoamme sinulle huippuluokan työsuhde-edut:
- kilpailukykyisen, osaamistasi vastaavan palkkauksen
- lounaskortin
- kattavan työterveyshuollon siltä varalta, että kaikki ei menisikään niinkuin Strömsössä
- paikallisliikenteen vuosilipun, jolla pääset töiden jälkeen kotiin (meidän piikkimme!)
- puhelinliittymän – ja valintasi mukaisen puhelimen
- uuden, nopean ja tehokkaan läppärin – Mac vai PC? Valinta on sinun!
- mukavan ja osaavan tiimin, joka kannustaa kehittymään ja oppimaan uutta.
Ota yhteyttä vielä tänään – me toimimme nopeasti. Aivan kuten sinäkin.
Siksi sinun ei kannata epäröidä. Tee vihdoinkin se, mitä olet halunnut tehdä jo pitkään.
Nosta kytkintä ja jätä jäähyväiset nykyiselle työpaikallasi.
Tai ainahan voit jäädä aloillesi. Tehdä rutiinihommaa kuukaudesta toiseen, aivan kuten tähänkin saakka. Mutta silloin mikään ei muutu.
Ja sinä kaipaat muutosta. Etkö kaipaakin?
Täytä lomake tai soita Akille ja kysy lisää. Tee se jo tänään!
- Puh. +358 50 539 5558
- Email aki.abe@hopkins.fi