Hopkins on 26 hengen markkinointitoimisto Helsingissä. Teemme digitaalista markkinointia yrityksille, joilla on kunnianhimoiset tavoitteet.
Etsimme Office coordinatoria (vanhempainvapaan sijaisuus), jonka tehtäviin kuuluvat:
- Taloushallinnon tehtävät: vastaat ostolaskuista ja laskutuksesta, avustat palkanlaskentaan liittyvässä viestinnässä ja valmistelussa ja huolehdit siitä, että kirjanpidon tositteet ovat tallessa.
- Juoksevien asioiden hoitaminen: huolehdit esimerkiksi siitä, että toimiston ulkopuolelta vuokrattavien koulutustilojen varaukset on tehty oikein.
- Hankinnoista huolehtiminen: ostamme jatkuvasti “kaikkea pientä”: tietokoneita, ruokaa jääkaappiin, toimistotarvikkeita.
- Asiakaspalvelun tehtävät: esimerkiksi koulutusmyyntiin liittyvä yhteydenpito asiakkaisiin ja tapahtumajärjestelyissä avustaminen.
- Muut toimistotyöt.
(Kahvia me kyllä osaamme keittää, eli emme odota sinun päivystävän kahvinkeittimen äärellä.)
Mitä odotamme sinulta?
Työtehtävät vaativat tarkkuutta ja huolellisuutta. Excel, Slack, tuntikirjanpito, laskutusohjelma ja puhelin ovat tärkeimpiä työkalujasi.
Olet kenties opiskellut ammattikorkeakoulussa taloushallintoa tai laskentatoimea. Aikaisempi työkokemuksesi saattaa olla esimerkiksi tilitoimistosta.
Työ vaatii myös omatoimisuutta ja aloitteellisuutta. Apua saat aina, ja tietysti hyvän perehdytyksen tehtäviin, mutta kukaan ei valvo olkapääsi takana, tuleeko asiat hoidettua. Oletamme, että näin tapahtuu.
Odotamme sinun kirjoittavan ja puhuvan suomea ja englantia sujuvasti.
Mikä ihmeen Hopkins?
Hopkins tarjoaa digitaalisen markkinoinnin asiantuntijapalveluita. Teemme siis esimerkiksi hakusanamainontaa, hakukoneoptimointia, markkinoinnin automaatiota, web-analytiikkaa ja somemainontaa yrityksille.
Asiakkaamme ovat pääasiassa suomalaisia yrityksiä ja niiden ulkomailla toimivia tytäryhtiöitä.
Meitä on noin 25. Suurin osa meistä työskentelee juuri nyt etänä, mutta normaalisti myös Helsingin Eerikinkadulla sijaitsevassa toimistossa. Osa asiantuntijoista asuu pääkaupunkiseudun ulkopuolella tai ulkomailla.
Tarjoamme hyvät työsuhde-edut (mm. lounasetu, työsuhdepuhelin ja paikallisliikenteen matkakortti) ja kokemustasi vastaavan palkan.
Milloin ja miten?
Aloitus: Mieluiten 29.7. jotta vanhempainvapaalle jäävä toimistokoordinaattorimme ehtii perehdyttää sinut ennen pois jäämistään.
Työsuhde: Määräaikainen, 1 vuosi.
Työaika: 37,5 tuntia viikossa, normaalit toimistotyöajat maanantaista perjantaihin.
Palkka: Sopimuksen mukaan, palkkataso riippuu kokemuksestasi.
Haku päättyy: 30.6.2020. Kutsumme hakijoita haastatteluun jo ennen hakuajan päättymistä. Paikka voidaan täyttää jo ennen määräpäivää, joten lähetä hakemuksesi ensi tilassa.
Lisätietoja: Suvi Miettinen, puh. 050 336 8446.
Huom! Älä lähetä meille ansioluetteloa (CV) sähköpostitse. Päivitä LinkedIn-profiilisi, jotta sen sisältämät tiedot ovat ajan tasalla ja anna hakemuksessa linkki profiiliisi.
Hakuaika on umpeutunut. Kiitos kaikille hakijoille!