Hopkins Oy

Hopkins

  • Tiimi
  • Palvelut
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
    • Hakusanamainonta (SEM/SEA)
    • Display-mainonta
      • Ohjelmallinen ostaminen
      • Natiivimainonta
      • Remarketing
      • Hyperlokaali mainonta
    • Somemainonta
      • Facebook-mainonta
      • Instagram-mainonta
      • LinkedIn-mainonta
      • Twitter-mainonta
      • YouTube-mainonta
      • VK-mainonta
    • Digitaalinen analytiikka
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piwik PRO
      • Matomo
      • Attribuutiomallinnus
    • Markkinoinnin automaatio
      • HubSpot
      • Markkinoinnin automaation auditointi
      • Markkinoinnin automaation kilpailutus
  • Kokemuksia
  • Koulutukset
    • Google Analytics -peruskurssi
    • Markkinoinnin automaation peruskurssi
    • Somemainonnan tehokurssi
    • Facebook-mainonnan tehokurssi
    • Näin menestyt hakukoneoptimoinnissa
    • Suurten sivustojen hakukoneoptimointi
    • Google Ads -koulutus
    • Sarjakortti koulutuksiin
  • Rekry
    • Digital Advertising Consultant
    • Marketing Automation Consultant
    • Senior Digital Analytics Consultant
  • Blogi
    • Analytiikka
    • Hakukoneoptimointi
    • Hakusanamainonta
    • Konversio-optimointi
    • Mainonta
    • Markkinoinnin automaatio
    • Sosiaalinen media
  • Ota yhteyttä
  • In English

Palkataan Senior Digital Analytics Consultant

Etsimme analyytikkokollegaa Hopkinsille. Jos saat Google Tag Managerin, Google Analyticsin ja datan taipumaan asiakkaan liiketoiminnan tarpeisiin, saatat olla tiimimme seuraava vahvistus!

Seurannan tekninen toteutus on A ja O

Meillä analytiikkaspesialistin työpöydälle tulee runsaasti käytännön toteutuksia:

  • Google Analytics -auditointeja, implementointia ja kehitystä
  • muiden analytiikkajärjestelmien toteutuksia (erityisesti Matomo Analytics, Piwik PRO, Adobe Analytics)
  • mainonnan seurannan toteuttamista ensi sijassa Google Tag Managerin avulla.

Näin vietät aikaasi todennäköisesti Google Tag Managerissa yhtä paljon ellei enemmän kuin Google Analyticsissa. Lisäksi JavaScriptin perusosaaminen on erittäin hyödyllistä.

Erilaiset asiakkaat tuovat vaihtelua työhön

Asiakkaamme ovat erikokoisia ja erilaisia yrityksiä ja yhteisöjä. Asiakkaasi saattaa olla yhtä hyvin verkkokauppa, suuri pankki, muu pörssiyhtiö, kauppakeskus, vakuutusyhtiö tai vaikkapa ministeriö. Ne kaikki tarvitsevat analytiikkaa, olipa kyse kaupallisesta toimijasta tai julkishallinnosta.

Suurin osa Hopkinsin liikevaihdosta koostuu mainonnan ja muun markkinoinnin palveluista. Siksi analyytikkomme vastaavat usein myös mainosjärjestelmien seurannasta.

Mitä enemmän ymmärrät mainontaa ja markkinointia, sitä paremman seurannan osaat rakentaa tukemaan asiakkaan liiketoimintaa.

Kotona, toimistolla, asiakkaalla

Helmikuuhun saakka työskentelimme paljon asiakkaalla, usein päivän tai pari viikossa. Asiakkaalla työskentelyssä on hyvät puolensa: kommunikoit usein suoraan devaajan kanssa ja voit korjata bugit yhdessä devaajan kanssa ennen toteutuksen tuotantoon siirtymistä.

Tällä hetkellä lähes kaikki Hopkinsin työntekijät työskentelevät etänä. Toivomme kuitenkin, että konsulttimme voivat ”normaalitilanteessa” työskennellä Helsingin toimistossamme päivän, pari viikossa.

Mitä odotamme sinulta?

Tässä rekrytoinnissa tärkeintä osaamista ovat seuraavat:

  • Hallitset Google Analyticsin ja Google Tag Managerin erinomaisesti.
  • JavaScript, HTML ja CSS eivät ole sinulle hepreaa.
  • Excel- tai Google Sheet -osaamisesi on kunnossa.
  • Esiinnyt asiakkaille sujuvasti ja saat kuulijan ymmärtämään monimutkaiset asiat.
  • Ymmärrät liiketoimintaa ja markkinointia.

Plussaa saat monista muista asioista: SQL-, BI- ja CRM-osaaminen voivat olla arvokkaita, aivan kuten hyvä kielitaito, tilastotieteen perusteiden hallinta tai mainosjärjestelmien käyttökokemus.

Arvostamme jatkuvaa oppimista

Analytiikkaspesialistilta odotetaan koko ajan enemmän. Uusia työkaluja ja järjestelmiä tulee koko ajan markkinoille. Eikä pelkkä tekninen osaaminen ilman markkinointi- ja liiketoimintaymmärrystä riitä kovin pitkälle.

Meillä saat koko ajan oppia uutta. Edistämme oppimista sisäisillä koulutuksilla (kaksi koulutusta viikossa), investoimalla työntekijöiden kehittymiseen, verkkokursseihin, -koulutuksiin ja seminaareihin.

Martech-tiimin jäsenenä pääset tutustumaan esimerkiksi HubSpot-maailmaan, avoimen lähdekoodin Matomo Analyticsiin ja Piwik PRO -analytiikkatyökaluun. Tai ehkä haluat perehtyä CRM-integraatioihin, joiden avulla offline-konversiot tuodaan analytiikkaan?

Mitä tarjoamme

  • Työpaikka Helsingin keskustassa.
  • Joustava etätyökulttuuri ja introverttiystävällinen ilmapiiri.
  • Kiinnostavia, erilaisia asiakkaita eri toimialoilta verkkokaupasta julkishallintoon.
  • Tuemme oppimisen ja osaamisen kehittymistä ja tarjoamme mahdollisuuden kouluttautua ja laajentaa osaamista jatkuvasti.
  • Asiaankuuluva kompensaatio ja hyvät työsuhde-edut.

Rekrytointiprosessin eteneminen

Rekryprosessimme etenee näin:

  1. Ensimmäinen haastattelu
  2. Analytiikkaimplementointi Google Tag Managerin avulla (60 min), ratkaisun esittely (30 min)
  3. Toinen haastattelu
  4. Mahdollinen työtarjous

Lähetä hakemuksesi

Tässä ilmoituksessa ei ole viimeistä hakupäivää. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että voimme edetä heti oikean henkilön löydyttyä.

Hopkins_logo-white-01

Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukone­optimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan. 

Hopkins Oy

  • Eerikinkatu 27, 5. krs
    00180 Helsinki
  • 020 788 8120
  • Ota yhteyttä

Tietoa meistä

  • Tiimi
  • Työpaikat
  • Hopkins mediassa
  • Tietosuojaseloste

Palvelut

  • Hakusanamainonta
  • Hakukoneoptimointi
  • Somemainonta
  • Display-mainonta
  • Digitaalinen analytiikka
  • Markkinoinnin automaatio
  • Koulutukset

Seuraa meitä

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Uutiskirje
  • Tietosuojaseloste

© Hopkins Oy