Bilot sai 340 % enemmän liidejä soveltamalla asiakaspolkuajattelua
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Etusivu » Kokemuksia » Page 2
Bilot Oyj on pörssilistattu IT-yritys ja mm. johtava SAP- ja Microsoft-ratkaisujen toimittaja Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
Lumo Energia on Suomen suurin yksityinen sähköyhtiö käyttöpaikkojen perusteella. Se on erikoistunut uusiutuvaan energiaan.
NOSHin mainonnan tuottosuhde parani 89 % ja se toi 20 % enemmän liikevaihtoa 36 % pienemmällä budjetilla, kun tammi-toukokuun 2020 lukuja verrataan samaan ajanjaksoon vuonna 2019.
Bo LKV automatisoi Facebook- ja Instagram-mainontaansa ja sai 52 % edellisvuotta enemmän liidejä vuoden 2020 ensimmäisellä kvartaalilla.
Zoner halusi tuplata ostotapahtumien määrän vuonna 2019 mutta alentaa samalla asiakashankintahintaa. Yhdelle Suomen suurimmista hosting-yrityksistä Google-mainonta oli tärkeä keino saavuttaa tavoitteet.
Suomen suurimmalle maalausyritykselle Google Ads -mainonta on merkittävä yksittäinen liidien lähde.
Sorcolor otti hakusanamainontaan uuden lähestymistavan huhtikuussa 2020. Mainontaa alkoi silloin optimoida Hopkins, jonka valitsema lähestymistapa tuotti 44 % enemmän liidejä jo saman kuukauden aikana.
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.