![](/wp-content/uploads/2023/08/Henrik_900px_mv_72dpi-768x512.jpg)
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Etusivu » Artikkelit
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan
Google Analytics 4 on monikäyttöinen, hyödyllinen ja verrattain helppokäyttöinen ohjelmisto, josta kannattaa ottaa kaikki irti. Valitettavasti näin tapahtuu erittäin harvoin.
Optimoitko mainontaasi tai verkkosivustosi analytiikan avulla? Toivottavasti, sillä optimoinin avulla tuloksesi pysyvät hyvinä ja paranevat. Onnistuminen edellyttää sitä, että optimoit sivustoa oikeiden mittareiden avulla.
Digimarkkinointitoimisto Hopkins ja Helsinki Pride -yhteisö ovat toimineet yhteistyössä keväästä 2019 asti.
Media-ala elää jatkuvassa teknologisessa muutoksessa ja digimarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus ovat paineistettuja tehtäviä, joiden tuloksellisuuteen asiakkaan markkinoinnin panostukset monesti kulminoituvat. Lue miten Hopkinsin arjessa näitä alan haasteita käsitellään.
Konversio-optimointiin ryhdytään usein suurin odotuksin. Hyvin usein odotuksissa petytään: odotettua (ehkä myös luvattua) suurta parannusta ei saatu aikaan. Hyvien tulosten todennäköisyys paranee kuitenkin huimasti, kun
Vuodet ovat kasvattaneet meistä lähes 40 henkilön iloisen työyhteisön, jossa työskentelee markkinoinnin ammattilaisia laajalla skaalalla. Tässä postauksessa kerromme tarkemmin siitä, millaisin taustoin meillä työskennellään.
Tämä megaopas esittelee yli 90 näkökulmaa ja menetelmää, joita noudattamalla onnistut verkkokaupan digimainonnassa.
Suurin riski sivustosi saavuttamalle maksuttomalle hakukonenäkyvyydelle on sivustouudistus. Artikkelin luettuasi tiedät, mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos et halua vahingoittaa liiketoimintaasi. Lataa myös asiantuntijoidemme koostama
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Mikael on start-upien kautta digialalle ponnistanut Hopkinsin seniorikonsultti. Hänen sekä Suomessa että kansainvälisesti hankittua erityisosaamistaan on edistynyt hakukoneoptimointi.
Krista on markkinoinnin mukanaan viemä humanisti-insinööri, joka siirtyi inhouse-töistä konsultiksi.
Markkinoinnin johtaminen tiedolla voi johtaa markkinointisi suoraan päin seinää. Jos luet digianalytiiikan tietoja väärin, teet todennäköisesti myös markkinointia väärin.
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.