![Matomo - Piwik on nyt Matomo](/wp-content/uploads/2018/01/matomo.png)
Uutinen: Piwik on nyt Matomo
Piwik on suosituin – ja paras – avoimen lähdekoodin analytiikkaohjelmisto. Viime viikolla se sai uuden nimen: Piwik on nyt Matomo.
Etusivu » Artikkelit
Piwik on suosituin – ja paras – avoimen lähdekoodin analytiikkaohjelmisto. Viime viikolla se sai uuden nimen: Piwik on nyt Matomo.
Suunnitteletko esimerkiksi verkkokaupan konversio-optimoinnin aloittamista, etkä tiedä mistä sinun pitäisi aloittaa? Oma vastaukseni on selvä: siitä, että varmistat Google Analytics -asennuksen laadun.
Hopkinsin tiimiä vahvistaa uusi seniorikonsultti, Seppo Puusa. Sepolla on 12 vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista.
Hopkinsin tiimi on saanut uuden vahvistuksen: Anne Heikkinen aloitti tänään Hopkinsin seniorikonsulttina.
Ostetun ja omistetun median optimointi edellyttää aina sitä, että mittaamisen perusta on kunnossa. Jos mittaat sivuston käyttöä ja sen tuomaa myyntiä väärin, ei mainonnan optimointi
Viime viikkoina ja päivinä Google Tag Mangeriin on tullut uusia ominaisuuksia, jotka helpottavat huippuluokan analytiikka-asennusta. Jos et vielä ole siirtynyt GTM-pohjaiseen analytiikka-asennukseen, kannattaa migraatio ottaa
Google Analyticsissa on paljon “kätkettyjä” ominaisuuksia. Tai kyllähän ne ovat näkyvillä, mutta silti kukaan ei käytä niitä.
Tiesitkö, että voit helposti nostaa Googlen hakutulosten yhteyteen ajankohtaista sisältöä? Äskettäin jokaisen yrityksen käyttöön tulleet Google My Business -viestit antavat sinun julkaista tapahtumiin, tuotteisiin ja
Katariina Widerholm liittyi viime viikolla Hopkinsin tiimiin!
Hakusanatutkimus ja hakukäyttäytymisen analyysi perustuvat hakusanoihin ja hakumääriin. Viime viikon blogipostauksessa näytin, kuinka saat hakumäärät selville. Mutta mitä teet, jos et vielä tiedä, minkä sanojen
SEO-koulutusten osanottajat haluavat aina tietää, kuinka selvitämme eri hakusanojen suosion. Samoin asiakkaat ovat kysyneet minulta lukuisia kertoja tiettyjen hakusanojen suosiota. Tämän blogipostauksen luettuasi osaat selvittää
Google Analytics on mainio analytiikkaohjelmisto, mutta toisinaan tarvitaan lisää ominaisuuksia – tai apua asennuksen debuggaamiseen. Tällöin avuksi tulevat Chrome-selaimen lisäosat.
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Haluatko saada enemmän asiakkaita Googlesta? Siihen on kaksi vaihtoehtoa: hakukoneoptimointi hakusanamainonta. Mutta kumpi näistä on oikea valinta sinun yrityksellesi? Vai tarvitsetko molempia?
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.