![](/wp-content/uploads/2019/06/artem-beliaikin-belart84-663765-unsplash-1-768x512.jpg)
Google Shopping pähkinänkuoressa
Tätä lukiessasi olet jo todennäköisesti kuullut, että Google Shopping on rantautunut Suomeen. Tämä teksti on kuitenkin todennäköisesti yksinkertaisin johdatus aiheeseen.
Etusivu » Artikkelit
Tätä lukiessasi olet jo todennäköisesti kuullut, että Google Shopping on rantautunut Suomeen. Tämä teksti on kuitenkin todennäköisesti yksinkertaisin johdatus aiheeseen.
Pitäisikö yrityksesi investoida Facebook-mainontaan vai Google Ads -mainontaan? Vai molempiin? Lue tämä artikkeli, niin tiedät mitä sinun pitää tehdä! Valinta hakusanamainonnan ja Facebook-mainonnan välillä tuntuu
Hopkinsin tiimi on tuplaantunut vuodessa, ja kasvu jatkuu edelleen: Clarissa Salonen on tiimin uusin vahvistus.
Vuoden 2018 tilinpäätös on vahvistettu: Hopkinsin liikevaihto ylitti 2 miljoonaa euroa. Kasvu jatkuu vauhdikkaasti myös vuonna 2019.
Google Analytics ei oletuksena erota maksettua mainontaa samojen sivustojen maksuttomasta liikenteestä eikä se tunnista sovelluksia, joista kävijät tulevat.
Laura Kannisto kuuluu maan kokeneimpiin digitaalisen mainonnan asiantuntijoihin. Nyt Laura on liittynyt Hopkinsin tiimiin seniorikonsulttina.
Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko
Heini Thodén on aloittanut Hopkinsin tiimissä Client Lead, Digital Marketing Strategist -roolissa vuoden 2019 alusta. Tervetuloa Heini!
Artur Kotsolainen on Hopkinsin uusin Senior Consultant, joka vahvistaa maksetun mainonnan osaamistamme.
Pauliina Storm on liittynyt Hopkinsin tiimiin. Pauliina vahvistaa erityisesti hakukoneoptimoinnin osaamistamme.
Terveisiä aurinkoisesta Lissabonista ja Web Summit -tapahtumasta, jossa vietin viime viikon seuraamassa noin 30 markkinointi- ja mainonta-aiheista puheenvuoroa. Mitä tapahtumasta jäi mieleen? Tässä lyhyehkö yhteenveto.
Ajatteletko konversio-optimoinnin olevan pelkkää testaamista? Todellisuudessa testaaminen on vain yksi, tosin tärkeä osa konversio-optimointia.
Karoliine Kaisti on siirtynyt Hopkinsilla konsulttirooliin. Hän on työskennellyt kuluvan vuoden aikana toimistokoordinaattorina ja kerännyt nopeasti kannuksensa tuloksellisessa digimarkkinoinnissa.
Haluatko selvittää, miltä verkkosivustosi oikeasti näyttää käyttäjille? Mitä teknologioita kilpailijasi käyttää? Miten löydät ja korjaat hakukoneoptimointiin liittyviä ongelmia? Tai ehkä olet kyllästynyt huonoihin sisältöihin ja
Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaalisen markkinoinnin toimistoista. Keskitymme siihen, mitä osaamme parhaiten: hakukoneoptimointiin, digitaaliseen mainontaan, markkinoinnin automaatioon ja analytiikkaan.